2012. június 22., péntek

Papp Zsanett: Egy báb

Egy báb
Csak játszol velem, mit gondolsz, báb vagyok?
Nem kellenek hazug szavak, mik oly nagyok,
Erősek és szívemig hatolnak,
Mert minden gyönge érzésért a bolondok lakolnak.
Kellek? Mondd ki! Akarsz? Éreztesd!
De ne a csöpp, kis szívem véreztesd.
Nincs rosszabb, ha nem tudni, mit akarsz,
Ezzel csak mindenkit összezavarsz.
Már azt sem tudom, hogy ki vagyok, vagy voltam valaha.
El sem hiszem, hogy valakinek felettem ekkora a hatalma.
Használd ezt ki, persze... rúgj belém százszor,
Mert nem tudlak utálni, pedig próbáltam párszor.
Hogy harag lenne bennem? ... Á, az sosem ment.
Voltam már mélyen, de nem ilyen lent...
Ha egyszer újra önmagam lehetek,
Ismét a magam útjára mehetek.
Ami egy még nem taposott ösvény,
Hol magammal szemben soha nem lehetek fösvény.
Papp Zsanett
 Forr.: Poet.hu





                                                        
                             
                                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése