2013. április 12., péntek

Költészet, Köszönlek




                                    Költészet, Köszönlek                               
 
Harmincegy év távlata kevés
picike hossz tudatja bennem
hogy bukott lét-részből nem kértem
mert tanultam, éltem, szerettem
Most, mikor ezen sorokat írom
pontosan ez az Önös-érzetem:
nagyon szeretem a költészetet

Előttem egy iskolai kép
padsorban ülnek fiúk, lányok
sokan, a lurkók, a tanárok,
- s a pad alatt épp nem rím-gyártók-
Már érzem, mit akkor nem értettem
mi a szép a versek soraiban
s a leckék híresnév-tollaiban

Nem akartam felelni strófát
szerelmet elemezni hintán
  naiv voltam, és cserfes kislány
 álmodoztam, elvesz egy király
Ma forr a jellemem, színe néha
tapasztalt, lángoló, meg érzelmes,
s csalódott is, mert sokszor szerelmes


Rájöttem, csak írni akarok
köveken, utakon, tengeren
fájdalmasan üres percemben,
meg csókban elhalt kétségemben.
s ma csak erre emlékeztem. Jó volt
- Olvastam, míg elkapott az ihlet
köszönöm nektek nagyok, hogy így lett –

Törpilla
                       Poet.hu                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése