2018. január 14., vasárnap

Szuhanics Albert: Aki engem szeret

Szuhanics Albert:
 Aki engem szeret

Aki engem szeret,
s ilyet szívből tehet,
...mert kicsi a világ,
sokaság nem lehet.

Aki engem szeret,
legyen száma kevés,
s ne érdekből tegye,
aki szívébe vés!

Reménykedem benne,
annyian csak vannak,
ahány ujjat tudok
kezemen magamnak...

Egy mindenképp legyen,
aki engem szeret,
mert szeretet nélkül
létezni hogy lehet?

Ám de talán mégis
vannak kik kedvelnek,
de ezért tenni kell,
hidd el... az embernek!

Mint törékeny pohár,
olyan a szeretet,
durván megragadni,
jól tudjuk, nem lehet.

Mert a boldogsággal
rokon, szabad madár,
fogságban elvadul,
menekül, tovaszáll.

Ám ki szerelemmel
tud engem szeretni,
elég, ha csak egy van,
s boldog tudok lenni.

Társas lény az ember,
kell egy biztos közeg,
hol a lélektestvér
lélektestvért követ.

Jó rokon, jó barát,
sok kedves ismerős,
kit szívünkbe zárunk,
így lesz lelkünk erős.

S hű párunk, az igaz,
lelkünk tükörképe
az életünk útján
kéz a kézben lépve.

Mert szükséges nékünk,
legyen aki szeret,
hogy viszont szeressük,
ahogyan csak lehet!


Debrecen, 2018. 01. 11.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése