2019. március 10., vasárnap

Albert Szuhanics Skót egók


Albert Szuhanics
Skót egók

Skótok ülnek fenn a mennyben,
S társalognak önfeledten.
Dicsekednek ott a légben,
Ki mit ért el földi létben.

Megspóroltam oxigénem,
Kérkedik a búvár éppen...
Csapot zártam a víz alatt,
S megmaradt egy teljes palack!

Bár megfagytam a múlt télen,
Spóroltam a fán, a szénen.
S minek vettek koporsót...?
Dohogja egy sovány skót.

Pilóta szól, nem koptattam
Ejtőernyőm, otthon hagytam.
Mért nem értik az emberek,
Hogy ugrani így is lehet...?

Rendőr nevet, ez velem esett...
Míg megspóroltam töltényemet,
A bűnözők oly balgák voltak,
Rám egész tárt pocsékoltak.

Bliccelő szól, látom mára,
Enyém lesz a győztes pálma.
Ellenőr jött a vonaton,
De kiugrottam az ablakon.

Két légy jött be egy csapásra,
Először a jegynek ára,
S tetejébe repetázok...
Megspóroltam a bírságot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése