2023. november 14., kedd

Ma nevetnem kell mindenen




Ma nevetnem kell mindenen

Ma nevetnem kell mindenen:
jobb helyett bal lábbal keltem fel,
a lábast a fridzsiderre tettem fel,
csak nem akart forrni a leves!

Ma nevetnem kell mindenen:
egy macska ötöt ellett a kertemben,
a szomszédnak a húsz mellé nem kellett,
közös kerítésen a vemhest átvetette!

Ma nevetnem kell mindenen:
két fa éktelenkedik kertemben,
az egyik lakó harminc éve ültette,
nem bánja… ha pénzemen eltüntetem!

Ma nevetnem kell mindenen:
éppen ma lepett meg mindenem.
Gyanúsan kezdett csomagolni egy hete,
búcsúzól intett: tudom te sem leszel remete!

Ma nevetnem kell mindenen:
még jó, hogy nem lettem eszement!
Halálra kacagom magamat, és néha elevenre,
magam vagyok, rajtam ma más nem nevethet!

Kertész Nóra verse 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése